Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dagen D

Jag känner på mig att idag kommer bli en bra dag! Jag är redan färdigpackar, iordninggjord och har druckit te för en hel arme. Nu är det bara bussen jag ska invänta. Bussen går halv två.

Innan dess blir det lite festligheter i Kalmar tillsammans med Marika först, då hon och jag ska äta frukost och därefter ska jag träffa Carro och äta lunch. What can I say? Jag älskar att äta! ;) Funderar även på dagens låt, om vilken som är mest passande. Det är några förslag som har kopplingar mellan personer och platser ifrån landet. Kommer nog på någonting ska ni se! Om jag orkar för den delen, är inte framme förens kanske åtta ikväll. Är så spänd och nervös på samma gång, inte ofta man flyttar 45 mil hemifrån. Samtidigt väldigt, väldigt kul!




Jahopp, nu ska jag väl börja bege
mig och ta tag i det sista.
Undrar om jag glömt någonting…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0