Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gamla bananer rostar aldrig

Idag gick det upp ett ljus för mig. Inte ett helt vanligt sådant utan ett matigt. Såklart, det är ju Tacoboy vi talar om, eller hur? Har inte gjort speciellt mycket idag utan bara varit innanför väggarna i lägenheten. Tänkte dra ut på stan och inhandla julklappar men icke sa nicke. Är väl förunnat att jag hunnit duscha! Tror håret torkade precis.



Har även haft the Gravel Road på i bakgrunden hela dagen samtidigt som tankarna blandats med långsiktig stress. Fina ord jag vet. Kan faktiskt börja definiera mig en del med den låten, lugn och sansad ena sekunden, dramatisk och rädd andra. Helt underbar.

Efter 173 lyssningar på iTunes var det nu dags för mig att komma på någonting att äta, lättare sagt än gjort försökte jag klura ut någonting. Har allt hemma i princip men inget som lockade speciellt mycket. La mig utsträckt på sängen med ansiktet i madrassen och känner då odören.
Doften av curry! Jag har inte ätit curry sedan urminnes tider och är inte så förtjust i det heller. Men har några gamla bananer som ligget och mögglar i fruktskålen i köket, cashewnöttel i skafferiet, jasminris i en glasbutelj och kycklingfilé i frysen. – It’s a sign!


Halloween Poster

Kycklin' cully it is.
Fortsätter med Halloween remaken från 2007
till den kulinariska smakupplevelsen.

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jo det är faktiskt bra :) Har du gjort något kul på sistånde ? :)kram

2011-11-30 @ 19:18:48
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Fan vad nice :) Vart i stockholm bor du då? :)

trivs du bra i sthlm ? :)

Jag har inte gjort så mycket på sistånde, pluggar, jobbar och är med killen :P

kram

2011-11-30 @ 21:23:14
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0