Blogg listad på Bloggtoppen.se

Giganto enormus

Nu sitter jag äntligen i lugnan ro och ska äta frukost mellan skyddande väggar. Fick till slut tag på en sovplats. Blev lite nojig där ett tag! Haha.
Resan gick bra hela vägen och jag höll mig sysselsatt som få. Musik, musik och musik fick det bli. Även några tuggor av mammas goda gigaaantiska bagett som hon skickade med mig. Har mat för en hel vecka nu, både frukost, lunch och middag!



(Blev överlycklig när det fanns te inne på macken i Ringarum)


Kom fram och tog en promenad tillsammans med Anton i Ö-malm, innan vi gick hem till honom för att sova. Pratade även med ”lägenhetsfixarn” och ska få mina nycklar idag runt klockan två. SPÄNNANDE!

Så idag har jag en del ärenden. Ska börja med att gå på stan tillsammans med min bror och kolla efter en fin madrass. Lakan kanske? Och lite smått och gott som man kan stoppa in i sin lägenhet. På lördag kommer äntligen mina föräldrar upp med alla saker, så då ska det bli husligt! Hemmafrun Joel som donar.


Paul Svensson
(Min broder, Pål Anabol Fruktskål ;)
Nu är vi båda storstadsråttor!)


Det var något jag funderade på och skulle skriva på bloggen förut. Men väntade till frukostdags eftersom sängen var så skön. Hoppas det kommer tillbaka, annars får du också sitta funderandes i ovissheten. Nu ropar en kopp te på mig, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0