Blogg listad på Bloggtoppen.se

Täckmantel för att få blogga ifred

Sitter här i the flat och uppdaterar mitt utseende lite ytterligare! Fila lite på öronen, injektera något spännande i läpparna och suga bort något från kinderna. Nu är jag snart redo to hit the streets.



Nej såklart inte.

Viann kom hit igår, lilla flicka! Var ett tag sedan vi sågs senast så det kommer bli spännande och aningen annorlunda att umgås igen. Har en massa roliga saker planerat och aktiviteter på schemat. Låg uppe hela natten och snackade om allt och inget, så om vi vill är varenda sekund planerad..! Ska alldeles intill strax bege oss till Solna C och kolla in det lite och därefter dra oss mot högre höjder i form av Stockholm innerstad. Woohooo! Shopping plus är något begrepp som just hittades på för oss. Några diskborstar får det i alla fall bli.

Runt klockan sex väntar sig också en underbar överraskning för mig. Eller ja, det känns som det i alla fall. Elina och underbara superduper älskade söta snygga fina Märtha Philipsson is in the house och jag ska möta upp dem på någon hamn… Ska bli så skönt att få se och ta på dem igen. Kändes som ett avlägset minne som verkligen distanserats på senaste tiden. Känner även att jag flyger iväg i mitt blogginlägg, men får skylla på Viann som inte ens kan hålla tyst i fyra minuter då man ber henne lyssna på en låt… Som täckmantel för att kunna blogga ifred såklart… haha!




Nej hon är så söt så.

Nu ska vi nog bege oss, får blogga när luften är tommare igen!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

hej:)

det var länge sen!

Är allt bra med dig?

kram

2011-11-27 @ 18:26:44
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0