Blogg listad på Bloggtoppen.se

Två hjärtan

En heldag med Helena slår inte fel! Idag ska nämligen vi bara mysa tillsammans, tända ljus och bada, äta middag och prata som aldrig förr.


Helena Maricruz Santacruz Nilsson


Har fått i ordning nästan allt i lägenheten nu så det ser lagom resonabelt ut här, dock lite tomt och det ekar fortfarande. Borde kanske tagit med mig min soffa? TV? Ja vi får väl se hur uttråkad jag blir. Att shoppa en soffa vid behov ska väl inte vara så svårt!



het fiskgratäng. En riktig nyinflyttarmiddag ;)


Gårdagen tänkte jag avsluta med en fiskgratäng, bröd och en film. Var helt uppe i varv så försökte tagga ned. Det var svårare än förväntat så fick bara bli de två förstnämnda. Tror stressen släpper mer och mer och jag börjar förstå vad som händer. Helt overkligt. Ena sekunder bor jag i Torsås, världens mest remote:a stad och nu, nu befinner jag mig 7-8 minuter ifrån Stockholm C. Så från hjärtat av staden till ett annat hjärta så ska jag börja kika lite på vad vi ska äta ikväll. Helena och jag.

 

 

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Leia Hjalmarsson

hahah! va rolig du är! jag kommer och hälsar på dig nästa gång jag är i sthlm då!

du kan få göra det där med inlägget nu om du vill! vi kan snacka mer om det på fejjan sen..



och jaa! allt är kalas bra med miig! själv då vännen? :D kraaaam

2011-11-08 @ 11:12:13
URL: http://leias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0