Blogg listad på Bloggtoppen.se

Äre Gofika?

Jag har tänkt på en sak!

När jag jobbade varje dag och spenderade all min fritid på att åka fram och tillbaka till jobbet så sprang alla dagar bara förbi. Jag hann ingenting, knappt sova eller laga mat. Stressade hela tiden och träffade aldrig mina vänner. Nu däremot när jag inte jobbar och det snart bär av mot nya höjder så hinner jag med så himla mycket. Det är sjukt egentligen vad jag har hunnit idag. Det är nästan inte mänskligt, och klockan är bara fem.

Jag har dammsugit hela lägenheten, dammat, diskat, sorterat tvätt i hopp om att tvättstugan skulle vara ledig (nu har jag det gjort till en annan dag), sorterat allt jag ska slänga innan jag flyttar och allt jag ska skänka, spelad wordfeud X antal gånger, ring en massa telefonsamtal, sett på Con Air, ätit brunch lääänge, sökt lite jobb och bakat bullar! Ja just ja, jag gick en sväng också och rengjorde toaletten! skrubba skrubba.

När gick jag upp undrar ni, typ förra veckan? nej, men vaknade sju och spelade wordfeud och dator till nio. Så 8 h har allt det här tagit. Inte världens längsta tid, men va härligt att ha hunnit med så pass mycket. Man ska vara lycklig om man hinner med något av det annars.





Vad händer nu då? Degen är på jäsning och datorn
går i högvarv... jag kanske borde skriva en låt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0