Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dr Bombay

Hahahah, snacka nostalgitripp till tusen! Sitter och lyssnar på ett album med Dr Bombay som jag fick i julklapp för kanske 15 år sedan? Evigheter sen jag lyssnade igenom låtarna iallafall. Kommer ihåg att jag brukade spela Nintendo 64 och lyssna på antingen honom, Michael Jackson eller E-type. Blir så glad och sprallig i hela kroppen, så ni kan ju gissa vem som har hemmafest i sin ensamhet och dansar med den helgrillade kycklingen som numera är heltidspensionerad. ;)





Ingen fattar, men jag skrattar! Känner mig givmild idag så kan dela med mig lite utav lyckan. En kaka är till för att delas! :)






"Raise up your hands in the spotlight HEY!
This is the party of Dr Bombay

Party-party
Party-party
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0