Blogg listad på Bloggtoppen.se

En Alien gästar mig

Sitter ensam i min lägenhet som ekar allt mer och mer. Sakerna bärs ut och det blir större yta att röra sig på. Att känna sig ensam i en tom lägenhet trodde jag aldrig skulle bli ”så ensamt”. Men det är det.

Mina fotsteg studsar emot väggarna precis som tankarna inuti mitt huvud. Dags att fokusera på någonting annat? Jag tror nog det. Har haft en toppendag tillsammans med Carro, men den slutade dock inte på samma sätt. Ska inte gräva ned mig för det, eller jo. En liten stund för att tycka synd om mig själv får det bli.

Så unnar mig själv lite lyx den här onsdagskvällen. På ett naket golv, tillsammans med Sigourney Weaver i Alien.

Alien Poster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0