Blogg listad på Bloggtoppen.se

En Bulle i Ugnen

Usch, nu har jag ont i magen efter all bulldeg och alla bullar jag kikat på… Kan ju inte äta innan maten. Vilket blir Caesar sallad! Kommer sitta fint med något nyttigare till all denna ickekalorisnålheten som jag unnat mig själv idag. Funderade på att konkurrera lite med sju sorters kakor och göra en bok som heter 7 sorters bullar på 7 sorters vis med 7 sorters topping enligt 7 kungligheter ifrån 7 kontinenter. Svårslaget.

Jag är faktiskt en duktig pojke som inte smakar på bullarna, känns som vuxenpoäng faktiskt. Få och otympliga men välförtjänta är alla jag kan inkassera. Nu blir det sallad och film!



Kommentarer
Postat av: Mrs-know-it-all

Kan bli jävligt svårslaget, i och med att det bara finns fem kontinenter ja! Så lyckas du med det borde du få medalj! haha

2011-10-12 @ 10:15:37
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0