Blogg listad på Bloggtoppen.se

Flytt på G?

Efter att nu ha flugit runt som en vilsen brevduva i halva Sverige så har jag nu fastnat för vår älskade hufvudstad Stockholm. *pam pam paaam*

 


Har varit i Helsingborg, Göteborg, Malmö, Göteborg, Kalmar (såklart) med mera men ingenting har charmat mig tillräckligt. Det är nice, mycket som händer (inte så stressigt som jag trodde) och saker att göra då man känner sig uttråkad.


Utelivet är bra men det visste jag sen tidigare, och älskar de restauranger som finns, vill man äta lite finare och dyrare så ÄR det finare och smakar bättre (oftast, om man inte går på Michelangelos i Gamla Stan så vill sägahaha). Vill man äta bra för mindre pengar så finns det bra ställen för det också – gäller bara att hitta rätt och lära känna staden. Finns mycket att välja mellan. ;)


Det stora plusset i kanten för min del är att förbindelserna överallt går minst var 5 minut där jag kommer att bo...

 

i Östermalm.

Taggad till 1000!

 


Kommentarer
Postat av: anna

härligt:) skönt att ha hittat rätt

2011-10-03 @ 20:05:24
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0