Blogg listad på Bloggtoppen.se

Det kan knappast bli bättre

Efter tre möten är jag i extas! Det är helt sjukt hur bra det kan gå ibland om man bara vill någonting. Har pratat med bostadsbolaget idag med och som det ser ut kan jag vara av med min lägenhet på tre veckor! Ingen uppsägningstid här inte. Trodde inte det fanns någon efterfrågan, men visst har jag tillfört charmen här så det lockar nog. ;)

Så om allt går i lås och bom så befinner jag mig i Stockholm i början av november. Hoppas, hoppas, hoppaaas!!!

- Eftersom lyckan sprudlar i kroppen så bjuder jag på några glada bilder ifrån igår. När jag och Sofia var på auktion i Påryd. Enjoy!



Så här fina blev vi i solljuset!


Nu ska jag få ”kärleksryck” och dunka Vengaboys, Dr Bombay,
Aqua, Rednex och allt vad det nu heter! Sweet 90's!

See Ya'll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0