Blogg listad på Bloggtoppen.se

Otto i Ottan

Uppe i ottan, fast på Skånska! eller...

Nej men helst seriöst kan jag inte förstå hur jag kunde sova så groteskt länge idag! Vad hände här liksom? Jag var så himla trött igår och hade ingenting bättre för mig så däckade redan halv åtta. Vaknade visserligen till vid klockan tio en sväng och pendlade mellan att gå upp eller fortsätta sova. Ni kan ju gissa vilket alternativ som var mest lockande! Jo, jag fortsatte sova.

Sen vaknade jag för kanske en halvtimme sedan, klockan 08.30! Har alltså sovit i tolv timmar. Effektiv sömn kan tänkas, men jag är mer trött än vanligtvis. Skönt att vakna relativt tidigt dock utan att ställa klockan. But still, helt meningslöst...




Nu ska jag ta mig en kopp te och njuta av att solen
kikar in genom mitt köksfönster! Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: anna

sv: det var så länge sen så jag kommer inte riktigt ihåg vad vi frågade men tyvärr utmanade vi ödet å ställde frågor man inte skulle ställa å så. lite svårt att förklara men vi som gjorde det var med om lite konstiga saker efteråt typ "spök" grejer. såg, hörde och upplevde ovanliga grejer, drömde samma drömmar osv. ja visst e det spännande med sånt:)

2011-10-09 @ 11:38:17
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0