Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ai Se Eu Te Pego

 

 

Genom att sprida lite glädje med den här låten ska jag gå ut och ha en toppendag. Börjar med att göra stan osäker och därefter en schlagerkväll som heter duga. Kanske hinner städa lägenheten också? Älskar att vara ledig ibland. Så välbehövligt.

 

Men med tanke på Michel Telo så förstår jag inte hur jag kunde missa den här låten. Kärlek till den och hur sprallig man blir i hela kroppen. Lyssnar nonstop på repeat dagarna i ända, även just nu. Kan inte få nog! Förstår knappt någonting men förstår ändå, förstår du? ;)

 

Min otur fortsätter och jag gick i en fallgrop för vem jag valde att dejta. Min dator har även gått sönder. Går dock att skriva på den men det är en svart ”fläck” på den (HJÄLP?!!). Hur kunde den komma dit? Får bli lite mer ”Ai Se Eu Te Pego” istället!

 

Ciao!


Ps. Fugidinha är också bra..! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej vännen! Jag har bytt blogg! Hur står allt till med dig nu för tiden ? kram

2012-02-12 @ 19:13:09
URL: http://nattstad.se/themostshiningstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0