Blogg listad på Bloggtoppen.se

För värme i kylan

Vissa fyndar mer än andra! Så känner jag just nu i alla fall. Köpte nytt till sängen från lakan till kuddar, påslakan och täcken. Men det jag är mest stolt över (förutom mitt snygga bäddset från Vide – som för övrigt är dunderskönt och bringar den där lilla extra hotellkänslan till lakanen) är två stycken ljusstakar i mässing som jag hittade på second hand ute i Skarpnäck och även mitt överkast (filt) ifrån Lexington. Nu börjar det likna något i lägenheten. Har även börjat med min ”interiör 2012” som jag kallar det. Två kuddar i matt turkos, ljus i turkos och rosa. MUMS!





En kopp grönt citronte på det
tillsammans med en film under filten!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0