Blogg listad på Bloggtoppen.se

Inte en minut längre

Nu är det bara sommar som fattas! Har precis kommit hem ifrån affären där jag köpt nybakat bröd, läsk och andra godsaker. Nu är jag uppladdad till 100 för en resa som heter duga imorgon. Då är det nämligen dags att åka hem till kära och efterlängtade Kalmar. Har längtat alldeles för länge sedan och märkt att det är över två månader sedan som jag var hemma. Skumt att tiden kan gå så fort. Den bara flyger förbi.

 

Så imorgon bär det av och klockan är ställd. 05.00 och inte en minut längre! Är väldigt trött redan nu och hade helst krupit ned till kojs, men tjaa. Här ska packas, slås in och göra i ordning mat till morgondagen. Vart är piggelintabletterna när man väl behöver dem? Hoppas lyckan stått er bi en dag som denna! Annars delar jag gärna med mig.


 

Bjuder på den här bilden från nyår, dock den enda som blev
någorlunda exemplarisk på mig! Tackar Helena för den.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0