Blogg listad på Bloggtoppen.se

Lyx och flärd

Efter en hetsig natt och en fartfylld dag på jobbet så unnar jag mig nu lite vardagslyx. Eller vardagslyx (vet att det är helg men eftersom jag jobbar känns det som en vardag ;)) och vardagslyx kanske jag inte ska kalla det just på grund utav att jag ändå brukar unna mig lite då och då. Den här gången blir det en smaskig saffransmuffin och en kopp chaite. Helt underbart gott om du frågar mig!


 


Gårdagen spenderades i sängen eftersom jag var helt slut efter sjukhusbesöket, hann även med lite annat smått och gott. Tänkte träna men blev uppehållen.

Helena och My hade tacokväll, så var "tvungen" att åka dit. Inte bara på grund utav de två helt fantastiska värdinnorna utan även för den kulinariska upplevelsen. Utsökt var det! Efter middagen så åt vi även jordgubbar med kesella och drack gott. Hela kvällen avslutades med ett härligt gäng och brak inne i stan på nattklubben Paradise.


 


Under hela kvällen så diskuterade vi resor till Latinamerika och har näst intill bestämt oss för att åka i början av nästa år. Peru, Bolivia, Uruguay, Paraguay etc – HERE WE COME!


Kommentarer
Postat av: anna

nu har jag oxå börjat dricka chaite, e ju supergott

2012-01-21 @ 20:34:46
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0