Blogg listad på Bloggtoppen.se

Reaction

Nu är jag förbannad. Det är fan inte min dag idag och jag har sjutusenfemhundrasextiotre olika sätt jag skulle kunna uttrycka mig på om detta.

Men skrev ett långt inlägg om allt som hänt men kortar ner det innan jag bojkottar allt totalt. Har precis kommit tillbaka från sjukhuset där jag blev behandlad för matförgiftning som utvecklades till en infektion i både mage och tarmarna. Blev frisk, började jobba och nu mår jag dåligt igen. Har urinvägsinfektion pga detta! Askul. Plus en svullen knöl… På allt det här så blev jag tvungen att punga ut 1600 kr i går eftersom min dörr gick i baklås. HUR FAN KAN DET GÅ NÄR JAG TRYCKTE NER HASPEN?! Och ställde dörren på vid gavel då jag gick ned och öppnade porten till en vän. Klart att dörren skulle stängas och jag blev utlåst. I vanligt fall så brukar jag få sparka till dörren eller låna grannens 347-kilos katt för att trycka igen den. Låssmeden hade ingen förståelse alls och hans kompanjon bad honom lägga på mig i örat då jag blev sur över att jag skulle få stå i kylan tills på fredag kl 8 eftersom hyresvärden endast har öppet då. Faktura kunde dem inte heller få fram, och en kortläsare som fungerar var för mycket att be om? Hade även låst in min mobil i lägenheten typiskt nog.

Så min käre vän körde in mig till närmsta bankomat och jag är nu 1600 kr fattigare. Toppen!

Plus det så tappade jag en mugg på kvällen, en av de nya jag köpte på Åhlens. Inte så dyra, men principen. Och efter det sprack en tallrik när jag skulle hälla av riset i diskhon. Behöver jag säga mer?

Får även dåliga vibbar från jobbet och har fått mindre bra inställning till allt sedan jag kom hem från Karolinska. Vad är det som händer egentligen? Jag borde vara på toppen, edge of glory minst. Men icke!



(Smaskigt värre?)

Aja, får väl gå och slå sönder någonting mer nu. Det kunde
vara värre, det kan det alltid. Men lägg ned… Ciao!

Ja just det, datorn raderade en novell jag började skriva på också eftersom
den valde att starta om sig när jag satt den i viloläge. (vad händer härnäst?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0