Blogg listad på Bloggtoppen.se

Update update!

Dagen började med;



Sen åkte jag till:



("Get a chew on the makkonen" - helfestlig snubbe ju?)

Läkaren yes! Inte till just den här lustigkurren, men en annan herre. Han sa mitt namn ”jööö’uh” så det var inte det enklaste att höra. Sen när han märkte att jag inte hörde något så bestämde han att säga mitt efternamn istället. Då blev det ”Svi’usch” – Ja, det är nog jag.

Får inga provsvar förens på måndag så får vänta olidligt, inte spännande som det brukar vara utan smärtsamt! Fy säger jag bara.

Nu ska här mysas, kryper alldeles strax ned i min renbäddade säng:

 

Och äter;



Under tiden som det här får underhålla mig;

Alien - Återuppstår Poster

Söt :)

Trevlig kväll tjo!

 Ps. Hade det funnits en Spice Girl vid namn Stressilicious så hade det varit jag. 
Statement. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0