Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nu rullar vi

Här sitter jag i tåget på väg till nya äventyr och rullar om ca tre timmar in till min slutdestination. Kommer dilla om det mesta och det minsta precis som vanligt när jag tar mig tid att skriva en trudelutt!

Så vart är jag på väg den här gången? Ja det är det ingen som vet, men det är inte så svårt att räkna ut. Till Hudiksvall och äventyren som väntar där.
Sist blev det väldigt lyckat så hoppas på en favorit i repris, minst. Har laddat upp med onyttigheter precis som vanligt, såsom chips, choklad, muffins, läsk och... Tre äpplen! Smurr.
Finns inget jag älskar mer än att få äta vilket de flesta som känner mig redan vet. Så fort det är mat i sikte så dröjer det inte länge innan den är borta igen. Mellan måltiderna kommer jag förmodligen sitta med telefonen i högsta hugg och kolla "allt" som finns därpå. Inte så mycket intressant egentligen. Men ett och annat sms eller samtal kanske jag orkar med. Borde försöka skriva lite musik och nynna vackert så alla slipper se så uttråkade ut. Det skulle väl aldrig skada? Vi får se.

Usch, nu kom "Rockin' around the christmas tree"... fy... Och nu "Stille nacht, heilige nacht" (haha, kul att min telefon vill rätta nacht till nacho!). Min gode vän shuffle sviker mig på riktigt ibland alltså... Måste byta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0