Blogg listad på Bloggtoppen.se

1, 2 step

I eat file mignon and I'm nice and young... Missy pumpar i lurarna samtidigt som tåget rullar framåt sakta men säkert. Något som inte kommer som en förvåning är att vi redan är 20 minuter försenade och anslutningen i Alvesta kanske inte väntar. Toppen! Får väl se hur det går.

Blev en tidig uppstigning i morse för packning, städning, rensning av kylskåp och annat donande. Strejken på SL var i full gång men var ute en timme tidigare så hann med nöda och näppe. Jag brukar tycka om att åka tåg, att det är rogivande och väldigt behagligt. Men idag är det inte alls roligt. Vaknade kanske på fel sida? Sitter och nyser, snorar och försöker hålla mina brinnande ögon öppna.

Tar lite bilder, njuter av naturen och lyssnar på musik. Ingenting utöver det ovanliga. Men jag vill vara framme nu! Saknar och längtar "hem". Äsch, jag går in på toaletten och tar egobilder istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0