Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dream House

Igår var en bra dag, idag kanske är en bättre? Det går aldrig att förutse i händelserika Stockholm. Tycker det är så himla skönt att fått rullning på vardagen igen och fylla dagarna med underbara människor som bara sprudlar av energi. Lite dåligt med bloggande på senaste men det ska bli ändring på det!

Gårdagen fylldes av en lång (och välbehövlig) sovmorgon och lite lustiga drömmar som vanligt. Drömde att jag kastade min telefon i väggen - underbar känsla. Den andra drömmen kan jag berätta om senare..! Efter natten så åkte jag in till stan för att äta middag med Henrik, det blev sushi på vårt favvohak som vanligt! Därefter hyrde vi film och njöt av söndagen på bästa sätt. Såg på filmen Dream House som var helt okej, kunde varit bättre - kunde varit sämre. Får 5/10 utav mig på imdb i vilket fall, för den häftiga oförberedda twisten mitt i.

Nu måste jag skynda mig till ett möte!

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0