Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sunny side up

Efter att ha städat ur kylskåpet, lägenheten, packat upp resväskan, renbäddat sängen och insett att jag har en bra hårdag kan det knappast bli bättre. Så skön känsla när allting är gjort och klockan bara är halv tre. Ändå återstår hela dagen med allting som den har att erbjuda.

Fick sova ut i morse så är inte lika bitter som jag brukar vara (förhoppningsvis ;)) och humöret leker. Det är grått ute men soligt inne vilket vi alla ska ta till vara på. Två viktiga möten står på schemat idag för mitt och andras välmående. Först en Quickfika/stadstur med Albin och därefter blir det en kulinarisk upplevelse med middagsskapande i högsta grad tillsammans med Henrik. En perfekt måndag som började sent men som fyllts med många nyttigheter. Nu ska jag sola i glansen av min nystädade lägenhet och därefter hoppas på att den riktiga solen tittar fram tillsammans med Pompeii på högsta volym.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0