Blogg listad på Bloggtoppen.se

Good morning sunshine!

Gårdagen fick ett lite abrupt avslut efter alla hejdundrande inlägg som jag öste ur mig. Förstår inte hur det kan vara så enkelt att blogga ibland? Men nu gör vi återigen ett tappert försök. Trött som få och nyvaken ska jag försöka tvinga ur mig så mycket jag bara kan.

Jakten på de försvunna presentkartongerna gick bra, fann allt förutom en (den största) som jag letade efter så hoppas den dyker upp när jag minst anar det. Det kommer den säkerligen göra. Lite blått sidenband på det och allt blir kalas. Blått är ju som sagt min färg.

 

Fortsatte kvällen med att möta upp Leia (från Hudik) på centralstationen vid klockan elva igår kväll. Jag som brukar lägga mig runt 20:30-21:00 var nog den likblekaste människan där. Walking dead på riktigt. Men med ett trevligt bemötande, en lycklig, rolig och efterlängtad återförening så dansar även jag på pigghetsglädjestigen igen. Vi fortsatte med nöd och näppe med att leta reda på en pizzeria, ringde runt och försökte få tag på de som hade ”nattöppet” eller ”dygnet runtöppet”. Bara det att ”dygnet runt” inte innebär exakt vad det säger i Stockholm tydligen… Så vi blev bestämt utan pizza.

 

Tog Leias pick och pack och begav oss då hemåt. Där kvällen avslutades med te, fika, nattsnack, mys och påskäggsbomber… men det är en helt annan historia!

 

 

Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på Oskar Linnros och njuter av det fina vädret, solen sträcker in sina armar genom mina persienner och säger hej, det är dags att gå upp nu. Så det är nog dags för det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0