Blogg listad på Bloggtoppen.se

God morgon

Med Duvchi i lurarna och ett glas kaffe i handen så är det hög tid för förberedelser. Sätter i högsta växeln och pluggar järnet på morgondagens ämne, nämligen skjortor. 
Spännande det här med ekipering må jag säga. Brukar vanligtvis inte dricka kaffe heller, men två steg mot vuxenvärlden har väl aldrig suttit fel? Det är så oändligt med information och lärdom vilket jag tycker är fantastiskt. Ingenting känns onödigt eller extravagant. Fast att stryka är nog det värsta jag vet... Men vad gör man inte för att få vara lite fin.

Nu känner jag nervositeten bubbla till lite också. Idag och imorgon är två viktiga dagar - sen får vi se vad som händer. 


Have a good one! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0