Blogg listad på Bloggtoppen.se

Alla hjärtans dag

Ja, jag säger då det…

Att bli dumpad en timme innan klockan slår tolv och få fira ensam är väl rätt så typiskt mig ändå? Även den här gången blir det så. Har aldrig lyckats fira alla hjärtans dag tillsammans med någon jag håller kär, vilket är en tradition som jag borde hålla hårt i fortsättningsvis.

 

Har alltid känt att dagen till ära är överskattad med sitt pluttinuttiga esse. Att visa extra uppskattning är någonting som borde komma naturligt, eller en hjärtformad ask med choklad… det hade jag inte tackat nej till varje dag!
Choklad är trots allt en av mina dygder. Tur är väl det. Hade dock varit kul att få göra någonting speciellt med någon speciell för en gångs skull och få känna det ni andra känner.

 

 

 

Men det finns fler saker än bara en person, jag älskar naturen, jag älskar vinden i mitt hår, blåsten i mitt ansikte, den fräscha kalla luften på våren, djuren jag passerar, en promenad, musiken såklart, dans, choooklaaaad, tacos, mat på alla fat, skriva, vin, skapa, designa, pyssla, plocka, film och framför allt mina vänner!

 

 

 
 

 

Lämnar er med ett fantastiskt budord, sug åt er, ta till er, följ och bejaka – smaka!

 

I love food

Food loves me

That’s the way

It’s meant to be

 

Kärlek till alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0