Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bakis på grillchips?

Jag har aldrig fått uppleva en rejäl baksmälla (tur är väl kanske de), men om jag varit för onykter någon gång så har jag känt spritsmaken i munnen dagen efter. Inte så farligt ju? Men jag har startat mitt "nya liv" nu som sagt där varken alkohol eller onyttigheter får förekomma i större mängder. Knappt något alls. Men jag åt grillchips igår och idag känns det som om jag var full egentligen...
Kanske är någonting jag inte tål i dem eller så blev det för mycket? Nej för mycket kan det inte ha blivit... eller? Löksmaken sitter iallafall kvar och det gör lite ont i öronen! haha



Kanske dags att byta ut grillchips mot... gurka?
eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: iPaul

Åt du upp alla? :(

2010-08-09 @ 14:04:42
Postat av: Joelsv

vem vet ;D

2010-08-09 @ 16:02:07
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0