Blogg listad på Bloggtoppen.se

Glee

Jag tror inte riktigt att jag förstår mig på de som ogillar Glee (ja, det finns faktiskt de som inte tycker om det!), visst är serien lite B med dåliga skådespelare till och från men den växer till sig desto mer man tittar! Jag måste erkänna att jag själv kanske inte var deras största fan från början utan mer "åh nej, vad är detta för high school kopia?". Jag gav serien en chans (vilket ni också borde ;D) och nu går det knappt slita sig ifrån den.

Har nog en crush på alla skådespelare... mer eller mindre...



Serien Glee kommer förhoppningsvis
inte bli bortglömd i första taget!


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är helt på din sida, hur man inte kan gilla Glee är bortom mitt förstånd! (Eller ja... haha, det är ju rätt töntigt. Men roligt töntigt.) Har nördat mig i flera dagar... Egentligen sedan Oktober 2009. Beställde den officiella boken "The Beginning" idag (vad som hände innan Glee Club). Att få läsa den och snart se säsong 2 ska bli så spännande! :) Allt RM har avslöjat hitills låter fantastiskt kul!



Förlåt för allt det där! Jag är normal. Egentligen. Tycker du har bra musiksmak, förresten!

2010-08-06 @ 01:45:39
URL: http://alittletime.blogg.se/
Postat av: Joelsv

Åh va kul! äntligen lite entusiasm i en kommentar. (det händer inte alltför ofta). Ja visst töntigheten sitter kvar genom seriern, men det gör den nästan bättre och de visar verkligen hur "de utstötta" nästan är bättre än "de populära". (Kanske mer jag som ser det så eftersom jag sysslar så pass mycket med musik, kanske är en liten Glee-tönt myself? ;D) haha. Har inte hört talas om "The beginning" men ska genast kolla upp de :P

du vet inte när säsong två kommer på tv?



Ja, jag tror dig, men vem är normal?

Egentligen.



Tack ska du ha :) Lyssna gärna på min egna låt! :)

2010-08-09 @ 13:56:31
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0