Blogg listad på Bloggtoppen.se

Uppe med tuppen!

Ja, uppe med tuppen och pigg som en lärka!

Nu är det på sin tid att jag försöker vända tillbaka dygnet och gå upp tidigt och gå till sängs relativt tidigt på kvällen. Har haft lite problem att somna på sista tiden när jag gått och lagt mig och gärna varit vaken till 3-4 på morgonen. Förstår inte riktigt varför, kanske är orolig för något eller är det stressen som bitit tag i en helt obemärkt? Gick och la mig redan klockan nio igår kväll och somnade näst intill direkt. Vaknade dock tre timmar senare, runt tolv (inte lika bra..). Så ända sedan klockan slog (runt) tolv så har jag försökt hålla mig sysselsatt, kollat på Glee, varit inne på Facebook etc. väntat på morgonen helt enkelt.


Nu är klockan lite innan sex och min bror, mamma och pappa har precis gett sig av till jobbet. (om man ändå hade ett jobb att sysselsätta sig med om dagarna… Fast låtskriveriet hade ju fått läggas åt sidan då och det kommer inte på fråga!? ;D) Åt frukost med dem för ovanlighetens skull och pappa fick visa mig hur TV:n fungerar, haha. Brukar aldrig kolla på TV men har en svag känsla av att det kanske är på sin tid att bli lite bekant med den idag. Såg att det är America’s funniest home videos vid 06.30 på kanal 5, redan där går startskottet för TV:titts-maraton idag! Så nu ska vi se om jag lyckas få igång den… Annars blir det Glee eller en härlig DVD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0