Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fitta!

Nu är vi äntligen på plats för att fixa oss inför fest... men ingenting går som det ska, och då menar jag ingenting! Skulle kommit till lägenheten runt 4 idag, men kom inte hit förrens runt sju..
Kom hem så sent att vi inte ens hade tid att laga mat eftersom vi skulle ut, så vi bestämde oss för att beställa pizza. Pizzan (Pizza är gott :)) skulle inte ta så lång tid men den tog över en timme. Men den kom som sagt till slut!

Marika behöver minst två timmar att fixa sig på (;D), så då innebär (nutid :)) det att klockan hinner bli tolv innan vi ska ta spårvagnen till centrum... Känns lite lagom kul :)

Och plus allt det där så fick jag nyss en sticka i foten (en halv timmerstuga snarare), som såklart gick av i två bitar när vi nästan fick ut den. Och golvet var behandlat och platt som..? Stickan var ungefär 2,5 cm :) skönt!


(Det är endast halva på bilden)

Nu är den borta iallafall och jag sitter här i sängen och kollar på Marika som springer fram och tillbaka, lockig i håret, snodden på näsan och fingrarna i öronen! Är trevligare än vad det låter och det lär kvällen säkert också bli! Är inte så tjurig som jag låter heller, men lite typsikt ändå att alla tillfälligheter ska slå till på en och samma dag! Det kan bara bli bättre :) så vi får se om jag överlevt tills imorgon, annars får ni hade så bra! Nu ska vi ut och röja.
Puss på er! ;P

Kommentarer
Postat av: lillabeccis

Ha det så roligt nu! :)

2010-02-19 @ 22:23:32
URL: http://beatthebunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0