Blogg listad på Bloggtoppen.se

Pub FM

Sitter just nu med en härlig buffé framför mig! Trodde jag ja.. (Värst vad jag tror saker hela tiden)

Jag och Mats bestämde oss för att käka Thai-mat idag, men den restaurangen som vi tänkte äta på var helt full med folk så vi letade reda på en annan där vi stämplade in! Liten mysig pub med en buffé på kanske endast 5-6 lådor :) såg riktigt lovande ut! Med biff och lök, kyckling med cashew och friterade räkor (även kyckling och bläckfisk). Med hoppet om att det skulle smaka som "vanlig" thai-mat så började vi äta.. det smakade INTE (och understryker jag INTE) något vidare alls. Det friterade var mjöligt och smakade som om det hade legat där hela dagen, kycklingen smakade skurmedel och biffen med lök smakade alldeles för mycket slem.. Och för en gångs skull så tänkte jag äta sötsur sås, bara för att testa. Men den smakade ja.. surt.. Den sötsura såsen var bara sur, de hade alltså lyckats med halva grejen.



Så det var inte något lyckat buffébesök.


Kommentarer
Postat av: rebecka

nice blogg du har :D

2010-02-26 @ 20:39:38
URL: http://mesheandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0