Blogg listad på Bloggtoppen.se

20 Maj - Årsredovisning

Har nu suttit med årsredovisningen till företaget i över 6 h... Sara åkte utomlands så jag fick klara detta själv. "Jag var beredd på att ta ett IG" var vad hon sa (i och för sig så var jag nog med nästan det, men vill ju gärna ha ett högre betyg om det går - vilket jag känner att vi borde kunna fixa). Men men, nu är den gjord och inlämnad. Fick tillbaka den häromdagen och ska finjustera lite saker. sen är det klappat och klart! Ska bli skönt att äntligen avveckla företaget tillsammans med kursen ;D Var inte riktigt som jag hade tänkt mig från början. Dels det att den kostade pengar, och sen att upplägget utav lektioner inte var så bra? Ja ja, jag ska inte klaga. Men är det inte bra så är det inte bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0