Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gratulationer i meloner!

Dags att slänga ut en bild på alla finfina presenter jag fick när vi hade barnkalas.
Är som sagt riktigt nöjd över allting och fick förvånatsvärt mycket saker som jag verkligen önskade mig, ingenting som liksom blev det där som man inte ville ha eller uppskattade mindre eller som inte fanns med på "önskelistan" haha. Tusen tack ännu en gång!





Fick Johan Theorins nya bok Blodläge (äntligen lite spännande sommarläsning! - Kommer sitta med den tills ögonen skrynklar ihop och jag somnar... lär nog inte kunna lägga undan mig den alls!)
Powder up texturizer (Från Lanzá, alltid välkommet med deras produkter - använder nästan inga andra och de fungerar ju också!)
Presentkort på Zara (De har mycket snygga grejer så lär nog bli en tripp dit)
D&G Halsband (Tappade bort mitt från Pilgrim, vilket är återfunnet men lär nog använda det här mer eftersom det är både snyggare och längre - Lägger ut bild senare)
Filippa K Muggar (Har 6 stycken nu, 3 olika modeller - riktigt snygga och bekväma)
Blommor (Gjorde köksbordet trevligare! - Så länge jag håller dem levande så att säga...)
Pengar (Alltid välbehövligt... kom som en överraskning hur mycket man får som nyfylld 20-åring dock ;D)



Lär bli en del restaurangbesök framöver med har jag blivit lovad i vissa av gratulationskorten. Det ser jag fram emot med öppen mage ;P Och ett lyxigt besök på Öland, med relax. Men mer om det framöver!


Kommentarer
Postat av: Marikiiiliscious

Jaaaaaaaaaaa fan vad najs det kommer blii älläääär! .......... =)

2010-05-16 @ 17:53:24
URL: http://marikoo.blogg.se/
Postat av: Joelsv

Kul kommentar ;)

2010-05-16 @ 18:40:40
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0