Blogg listad på Bloggtoppen.se

Marabou Polka

Prövade den nya Marabou-chokladen idag med Polkagris i. Det var väl ingen direkt större smakupplevelse (ingen folkdans i munnen inte!) med tanke på att den smakade ungefär som Mariannes chokladkakor eller eftersom Marabou redan har en chokladkaka med mint i. Visst den smakade gott, och polkabitarna var goda - men håller mig nog hellre till de gamla hederliga chokladen.



Annars kan man ju alltid blanda vanliga polkagrisar med marabou mjölkchoklad?! vilken idé!


Kommentarer
Postat av: Mikael igen:D

Haha, bara för att du klagar på att jag inte kommenterar, så gör jag det massor nu ;)

Jag håller med, den är rätt tråkig, och smakar ungefär som mint. 8P

2010-05-11 @ 21:08:42
Postat av: Joelsv

Bra det tycker jag ;) ja visst gör den :S

2010-05-12 @ 14:11:19
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0