Blogg listad på Bloggtoppen.se

Melodifestivalen: Ett steg närmre

Efter över fyra timmars repande så är man rätt så slut... Både fysiskt och psykiskt! En hel del invändningar, diskussioner och förändringar men nu är vi på rätt väg och vi är nästan helt färdiga med dansen till Melodifestivalen! Känns riktigt bra och det enda som fattas nu är slutstegen (lugnt med alla eller ensamt? hmm, vi får se!) och att allt sitter riktigt j*vla tight! Känns som att jag är påväg att avslöja lite för mycket nu, men det kliar så pass i fingrarna och bubblar i hela kroppen så fort jag tänker på det! ;D Men allt har sin tur!



Tänkte nu fortsätta dagen med en grekisk sallad, kanske ut och gå en sväng och sedan se på en film i lugn och ro. Blir nog en hel del telefon innan läggdags också tror jag allt! Kanske ta mig i kragen och svara på alla sms och grattis-inlägg...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0