Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tom Urka

Har sökt jobb idag, inhandlat lite mat och diverse nödvändiga saker. Ska nu ta och äta middag, se på film och sedan fortsätta med mys och en massa onyttigheter! Blir underbart smaskiga och krispiga fiskpinnar, pommes, remouladsås (Tzatsiki om man vill ;D), ketchup och läskande vatten :) till detta bjuds det på en magnifik och nästan lite pittoreskt framavlad film. The Italian Job alltså!

Har inte haft något större behov av att uppdatera bloggen på sistone, men kommer troligtvis uppdatera med kommande händelser såväl tidigare. Sakna mig tills dess! 


Åh, kolla Tom Urka! min sällskapstomte och trogne vän.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Robin

Verkligen fashinerad av Tom Urka! Vid första anblicken ser hans proportioner helt annorlunda ut, typ sjukt stor! Men säg, är han singel? Apel Druva undrar om intresse kan finnas? =)

2010-05-04 @ 21:38:42
Postat av: JoelSv

Han är gigantisk ska du veta! akta så du inte springer på honom på stan.. fast han är lite skygg. Jadu, jag vet inte om han finns tillgänglig längre.. Men visst är han singel :) Apel Druva låter helt okej, får se till att de träffas!

2010-05-04 @ 22:21:16
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Jan-åke

Tom Urka är säkert singel men det är inte kylling så ajabaja:)

2010-05-05 @ 17:14:25
Postat av: JoelSv

du du duuu! haha

2010-05-05 @ 22:47:09
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0