Blogg listad på Bloggtoppen.se

Melodifestival

Ikväll har melodifestivalen varit i Göteborg ju!
Vi funderade på att dra dit först, men att ge 350 spänn för att se typ 8 halvdåliga låtar kunde vi allt hoppa. Blir rätt skoj ändå att se allt folk som kommer gå ut och röja ikväll! Lär vara smockfullt på klubbarna... Fast vart ska vi gå?

Klockan är redan tjugo i elva och vi vet inte riktigt vilken klubb utav alla vi ska inta.. (Den med mest folk, tack?) Så det lär bli en överraskning. Lär nog bara dra ut på stan och följa strömmen eller gå in där det passar! Hoppas på det bästa.

Är väl på tiden att blanda till sig en drink kanske!?


Såhär blev håret förresten

Är väldigt nöjd faktiskt! Och nu är det mörkt också med lite ljusa slingor i. Återstår bara om jag vill behålla det?
eller om ska jag färga om det? (Tycker om alla färgerna på olika sätt, så säg nu!)




Kommentarer
Postat av: b

brunt ska du ha bebo

2010-02-21 @ 00:25:26
URL: http://rebeccajanzon.blogg,se
Postat av: Marikahaaa

Jaa, men det var mycket kuligare igår:) och det blev ju en rolig kväll på en rolig klubb=) KARISMA! passade oss mycket bra tycker jag.och ojojojojoj vad vi shakade våra asses ;) Puss och kram bananchokladflan =)

2010-02-21 @ 19:33:22
URL: http://marikoo.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har ju alltid tyckt att du är fin i blont.... SÅ BLONT!

2010-02-22 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0