Blogg listad på Bloggtoppen.se

Gott, nyttigt och enkelt!

Det tog ett tag innan jag vågade mig på att testa dessa ”viktminskningsprodukter” (som det så vackert heter) ifrån Allévo och Nutrilett. Inte det att jag vill gå ned i vikt, men enkelt att ta med sig ut och helt klart ett nyttigare alternativ för vad jag hade kunnat packa med mig. Som att dra till stranden till exempel eller till jobbet – inte lika mycket packning eller tungt att bära (kan praktiskt taget bara stoppa ned en i fickan). Eller om man så bara ska ut och handla på stan och inte vill slösa pengar på att äta ute varenda gång så kan det vara skönt att ha det fixat redan innan man åker. Nog om detta, jag tror ni förstår ;D


Gott, nyttigt och enkelt - Helt enkelt!




(Den enda frågan som återstår är vilken man ska välja...
Det finns ju så "många" goda?
)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0