Blogg listad på Bloggtoppen.se

K:na med Sara

Började väldigt nyttigt redan inatt med en promenad från kanske klockan 02.00 till 04.30 (05.00 kanske till och med?) så somnade rätt skönt efter det! Känner mig skapligt duktig efter det, men de gör sig påmint nu när man håller på att däcka ihop framför en bra film på Tv...  Vaknade runt 07.00-08.00 och gick upp strax därefter och åt frukost. Packade lite snabbt och satt lite vid datorn. Jag och Sara tänkte åkt till stranden för att sola och bada idag men eftersom vädret var så (typiskt nog) kasst idag så fick vi hitta på något annat. Såg på nätet att det skulle bli bättre och bättre för varje dag.. förutom idag såklart! Haha.

Så vi drog in till stan (Karlskrona City ;D) och kollade lite. Började lätt med Åhlens filmer, böcker och CD-skivor, hittade en massa likheter mellan Sara och mig och en massa schyssta kap! (Dock inget som hamnade i samlingen) Märkte att vi båda tycker om Veronica Maggio riktigt mycket till exempel vilket var trevligt! Så det lär bli lite sommarlyssning på våra små road trips. Kollade vidare och hamnade på nedervåningen tillsammans med en drös av kosmetika, parfym och accessoarer. Där hittade Sara ett par helt urläckra tofflor (morgontoffla?) som hon inte ville ha... Förstår inte varför?



Fortsatte sedan ut på stan och kollade runt lite i galleriorna och de affärer som låg där. Inhandlade ett par hårband (så jag slipper ha det flygandes när jag motionerar) och en chokladkaka när vi fikade på... Ja där Vicke jobbar? vad det nu heter... Lennarts? Sara köpte inte så mycket vad jag kommer ihåg, förutom en chokladkaka hon med, cola och chokladdoppade mandlar! Fast vi var inne på Hemköp en sväng också och handlade chips och Loka utifall att vädret skulle bli sol och bad-vänligt.

Väl parkerade på cafeet så började en ung kille uppträda på torget, lite kul att se (och höra). Vet inte vem snubben vara, men han var kanske 10 år? Och sjöng en hel del "egenskrivna" låtar. Lät lite falskt hit och dit men inte fy skam för att vara så ung! Låtarna däremot... musiken vad bra! Inget nämnt ingenting glömt! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på dej älskade fisrumpa <3<3

2010-07-12 @ 21:43:16
Postat av: Joelsv

Du är min röda strumpa :) <3

2010-07-13 @ 13:38:22
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker inte om röda strumpor :( men tycker om dej :D<3<3

2010-07-31 @ 10:44:48
URL: http://sarabajs.blogg.se/
Postat av: Joelsv

Jag tycker om dig med stumpan ;) <3

2010-08-03 @ 00:09:40
URL: http://joelsv.blogg.se/
Postat av: Ivermerete

Great idea make it site. Thank you.

2011-07-14 @ 14:53:07
URL: http://ivermerete.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0