Blogg listad på Bloggtoppen.se

IQ-förbättning

Verkligen lustigt hur alla är upptagna samma dag! Alltid när man sitter ensam och har så tråkigt man bara kan ha det så är alla någon annanstans och kan inte ta sig till en själv eller vice versa. Har haft en så tråkig kväll nu och har funderat på att lägga mig X antal gånger, men det är inte så lockande egentligen – eller hur? Försöker samtidigt planera in lite kommande saker på sommarlovet redan nu i veckan, tänkte försöka slänga in att vara med Mats och Carro, kanske Märtha och Dum Dum med, men Mats och Carro kunde till exempel bara på tisdag till onsdag båda två. Typiskt… Om jag ändå hade ett jobb nu och höll mig sysselsatt om dagarna! Fast drömjobbet kanske är nära? (vi får väl se ;D)

 

En vanlig mysig filmkväll och lite godis hade inte suttit helt fel? Någon som är på? Nej just det, jag bor långt ut i ingenstans så jag kan inte ta mig någonstans, inte ni heller… åhh… Denna tråkiga söndag…

 

Ska tända lite ljus, ta fram glassen, chipsen, godiset, läsk (alla onyttigheter som går att komma på) och lägga pussel! IQ-utveckling på G, hoppas detta gör mig lite smartare, stimulerande i alla fall.


Ser någon vad det föreställer? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0