Blogg listad på Bloggtoppen.se

Prag - Day 1 - Incheckning Failure

Haha, denna resa började ju bra... glömde schampoo och diverse nödvändiga saker!



Jaja, vi kom till flygplatsen runt halv åtta - åtta tiden och planet lyfte inte förens kvart över nio, så lite dötid fick vi allt. Började med att hämta ut biljetten, och då sa de att "Joel Svensson" redan hade checkat in så det var lite krångel med min biljett... men here I am! Desperat behov av min biljett och får någon annans under tiden? Jaja, jag fick en tillfällig biljett så skulle jag få en ny.

Men det fattade inte jag så jag gick iväg. Kollade igenom lite olika tax-free affärer som låg där så rätt sysselsatt blev man (Fast det fanns inte så mycket att ha). Gick dock igenom tullen med en gång så missade alla affärer som låg utanför, mitt nöt... Sen kom tjejen springades med min biljett, den riktiga biljetten. Så nu kunde jag äntligen andas ut och åka på klassresa med underbara ESMK07! ;D




Är jag trög eller?

* Glömmer packa Schampoo etc
* Får fel biljett och går
* Går igenom tullen innan jag kollat affärerna
* Var säkerligen något mer men som jag inte märkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0