Blogg listad på Bloggtoppen.se

Alexander!

Efter en långfilm med Marika (och fika) är det dags för den efterlängtade sängen! Kollade på den förlängda versionen utav Alexander som är i nästan 3 timmar, så efter en dag i kalmar och den på det är man skapligt trött. Hela kroppen lär sova stadigt inatt... haha. Så nu är det dags att lyssna igenom sångläxan några gånger (uppsjungning imorgon) och sedan ställa klockan lite för tidigt. Måste ju öva imorgon bitti också. Har en hel del bra övningar att gå igenom och klara av så får stå i nu. Funderar på om jag ska lämna in projektplanen imorgon, även om den kanske känns lite B? Lite snabbt ihopslängd sådär, men vet inte hur jag ska uttrycka allt på ett annat sätt eller vad jag ska skriva mer.. hmm.. vi får se vad TK säger om den! Känns bara värre ju längre jag sitter med den och försöker komma på värsta pampiga grejerna att skriva in. Är bara en låt som ska spelas in...

Får ta tag i den imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0