Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kalmar med Marika

Är nu hemma från en heldags kalmartripp tillsammans med Marika där vi dels tog passfotografi (snart dags för utlandsresa!), handlat mat och även lunchat. Marika köpte en smörgås med köttbullar och rödbetssallad och jag tog endast något lätt, en kanelbulle och kaffe fick det bli. Kommer nu bli dags för en filmkväll med ”Alexander” som sevärdhet och massa gott att stoppa i sig. ;)


 


Lämnade även in min duffel på lagning (eftersom att en knapp helt plötsligt hoppat av?), så fick nya knappar på hela. Jättebra! Såg även en rätt så snygg väska på Kompaniet som ett utav affärsbiträdena rekommenderade (Tiger Of Sweden), men ska nog vänta tills det är dags att beställa den jag verkligen vill ha från nätet istället (den är mycket snyggare!). För övrigt så blev det inga inköp för min del, men Marika fyndade några saker. Hon köpte en dagkräm, nattkräm, rengöringslotion, en kjol och ett par leggings. Har varit i Kalmar så mycket nu så man har tröttnat, är nog dags att börja planera framtida flytt och skola/jobb. Lutar väldigt mycket åt Stockholm (såklart), men åter till det när det är dags!


 

First things first.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0