Blogg listad på Bloggtoppen.se

Super Smash Bros. Brawl, Wii!

Sitter just nu efter en tacokväll (igen... haha) med Marika hemma hos henne och funderar på om vi ska se på film eller spela tv-spel? Lite svårt att slita sig ifrån Mario Kart (Wii & GC) och Smash Bros. Melee/Brawl (Wii) när man väl satt igång kanske. Men det är ju så kul! Har även haft en ensemble-lektion idag och fått en ny uppgift! Ska nämligen välja ett tema som ska flyta igenom tre – fyra låtar med en röd tråd. Kom fram till en massa olika teman, såsom Disney, Afrika, Woodstock, Highway etc. Men vi röstade och fick fram två stycken slutliga som fick lika många röster, Afrika och Woodstock. Nu hänger det på GB att avgöra vilket det blir eftersom han inte var på lektionen idag. Så hoppas han gör rätt beslut! ;D


 

Efter lektionen blev det lite betygsnack, vilket gick alla tiders så det gjorde min dag idag! Får se hur det går på utvecklingssamtalet senare framöver… Men det går säkert också fint.

 

Känner att jag verkligen vill ta tag i skolan nu och höja betygen, eller ens få betyg i alla ämnen så jag får min gymnasiekompetens. Har pratat med både Oskar och Marika om att plugga tillsammans och båda har velat så nu blir det en hel del att ta ifatt (skönt att vara på G iallafall!). Skulle suttit i studion idag med Oskar egentligen men det är tydligen en ny regel på skolan att man måste ta ”körkort” för att få sitta där inne, två lektioner och ett skriftligt prov. Han sa att han skulle ha tid till körkortet snart så det lär nog bli några studiobesök ändå förhoppningsvis!

(Vilket jag inte skulle hinna med att ta just nu, får se om jag får tid senare…)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0