Blogg listad på Bloggtoppen.se

Beundrarbrev

Hade egentligen tänkt skriva ett inlägg om min påbörjade åldersnojja nu när jag inte är tonåring längre.. men det får vänta till ett senare tillfälle!

Fyller som sagt 20 bast idag (finns inte så många fördelar med de som de flesta runt omkring en tror, förutom systemet?) och har fått jääääätteeeeemååååångaaa gratulationer redan, både på telefon, sms och facebook. Tack allesammans för de fina hälsningarna och lyckoönskningar! Tänkte ta tillfället i akt och lägga ut en vädligt fin hälsning jag fick på mejl. Tyck vad som helst, tro vad du vill - var öppensinnad! haha denna hälsningen är inte att leka med!


"så mycket trots och skönhet ditt ansikte rymmer
och aldrig något moln på himlen ditt vackra jag nu skymmer
du står likt en fura i skogens bryn och lyser
runt dig står tusen killar och tjejer och förläget myser
"


Ja, vad tycks? lite skrämmande kanske...?
uppdiktat och fint...?
Tycker det är lite läskigt jag.

Nu ska jag fortsätta denna "nyttiga" födelsedagen med gröt med frukt, te och ägg :) sedan blir det dans, städning och besök från brodern min! (Grattis till honom, eftersom vi är tvillingar så fyller vi år relativt samtidigt haha - kan du gissa när?)


Skål!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag tänker på dej:) Kolla in min blogg, lämna gärna nån kommentar! du blir ej besviken!

See U!

2010-05-05 @ 13:05:25
URL: http://olivias.bloggplatsen.se
Postat av: Jan-anders

Du är ung och vacker fortfarande om man jämför med någon lastgammal som mig;) Hmmff dikten är ju värsta kärleksförklaringen. buhu..

2010-05-05 @ 17:05:31
Postat av: JoelSv

Tack ska du ha Olivia!

Och tack "Jan-Anders" vem du än är :P haha

lastgammal och lastgammal.. vet knappt vad det ordet betyder - men har säkerligen något att göra med det tunga du bär med dig :)Kärleksförklaringen finns endast om man tillåter den att finnas. och det är frågan om jag gör det! tror knappast de! ;P

2010-05-05 @ 22:43:35
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0