Blogg listad på Bloggtoppen.se

Slutkörd/överkörd

Tidigare idag så var jag i stan och inhandlade lite förnödenheter till både mig själv och lägenheten. Skulle passera en gata i Karlskrona och blev nästan överkörd. Har nog aldrig blivit så rädd i hela mitt liv, (nästan, det finns andra saker som jag kanske kommer ta upp här senare om ni lovar att inte använda dem emot mit... ;D) blir lite skakis bara jag tänker på det. Gatulysena var tydligen avstängda, men det syntes inte på grund utav att solen låg på och speglades på lampan (så det såg ut som att det var grönt)... Såg ingen varning heller... idioti!

Och nu är det äntligen dags för oss på skolan att ha våran egen Melodifestival! Alla klasser (1-3) har varsin Melodifestival där en vinnare koras i varje. Vinnaren får äran och även spela in sin låt.

Är riktigt nöjd med dagens insatser (även mitt bidrag - kör mitt eget race om man säger så!), men tänker dock inte avslöja någonting (som vanligt ;P). Men kan ni gissa genrén? Slänger ut en bild från dagens träning så får ni klura lite över vad detta kan vara för något. Var lite jobbigt i början när vi skulle komma igång.. Satt efter ca 40 minuter med endast ett par steg till låten, men nu så är allt nästan klart. Känns bra!




Är helt slut efter ca 2 h koreografispikning! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0