Blogg listad på Bloggtoppen.se

Någon som kan hjälpa mig?

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min vänstra arm! Det är som en liten knöl precis i vänstra sidan av handleden som pulserar genom hela armen när den är nedsläppt.  Försöker jag massera den, vrida handen/armen eller sträcka ut fingrarna så gör det galet ont och det går knappt lägga/stödja handen mot något. Det är skönt att hålla den knuten, men i avslappnad ställning så är handen sned "nedåt".


(Och nej det är inte musarm,
så mycket vet jag... haha
)


Har funderingar kring en låsning, träningsvärk (från vad vet jag inte?), en benflisa som fastnat? (har haft det tidigare fast i armbågen, dock känns detta annorlunda på grund utav att det pulserar...) Någon som varit med om liknande eller vet vad det kan bero på/är?


Kommentarer
Postat av: baboo

jag tror att det är en inflamation du har i handen, pulseringarna tyder på det. Så lite tigerbalsam och att linda något varmt kring handen kan nog hjälpa. Även lite alvedon kan vara bra eftersom det är inflamationsdämpande. <3

2011-03-20 @ 13:40:06
Postat av: anna

Går det inte över tycker jag att du ska kolla upp det på en vårdcentral

2011-03-20 @ 17:41:23
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0