Blogg listad på Bloggtoppen.se

Destination JKPG

Är nu framme vid min slutstation för dagen, åkte från Torsås klockan nio i morse och jobbade till fem. En minut över fem gick tåget mot Alvesta, bytte till tåg mot Nässjö, väntetid i en timme och buss därifrån och hit. Sedan blev det ännu en buss och nu är jag äntligen framme hos min käre vän Antonio!

Helt slutkörd och trött som få efter den här intensiva dagen är jag och ännu mer lär jag bli imorgon kan jag tro. Tidig uppstigning för ännu en resa, till Stockholm. Vad som händer här kan du klura på en liten stund eftersom det är en hemlighet! Grymt kul kommer vi ha på vår lilla roadtrip, Taco, Antonio och Diana! (Tusen tack till dig som gör den här spektakulära resan möjlig för mig.)

Dags att skapa minnen! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0