Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tiger som räka

I dont care if the whole club is dead

Cause there’s soya in my bed..

There’s soya in my beeeeed…



Haha fick verkligen den på hjärnan när jag höll på att spilla svart soja over mitt vita lakan I sängen. Det är ju mysdags! Då sitter jag i sängen och ser på film. Någon rysare ikväll kanske? Det hoppas vi på.

Ser inte så mycket ut för världen men det kan ha varit för att jag inte tänkte slänga upp det på bloggen, ännu mindre mmsa till en vän förut! haha
Engagemanget ligger inte i upplägget - utan i ätandet! (som jag kommer börja säga i ungefär samma ton som "det hörs ju på namnet, man rrrullar dem!)

På återseende!

PS. Jag saknar Märtha varenda gång jag tar en kopp te eller värmande dryck överlag. Varje gång jag öppnar garderoben och ser alla spel... Du är med mig varje frukost, minst!

Saknar Carro då jag tänder nya ljus och tänker på julen, då den där speciella låten kommer på spellistan som Hoffmaestro eller något från Prinsessan och Grodan. Disney, det är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0