Blogg listad på Bloggtoppen.se

Från landet till storstaden

Så här seriös är jag.


Är det så här det känns att ta en av de kanske sista promenaderna längsmed Torsås gator? Att känna blåsten som motståndigt försöker knuffa tillbaka mig in i lägenheten igen. Löven som trotsar min stolta gångstil och skär mig med små och nätta hack i kinderna för att jag ska tänka om. Nej, det är nog mer jag som hållit mig borta alldeles för länge från världen och suttit ensam i lägenheten. Så fridfullt, enkelt, pittoreskt och idylliskt jag bor – tänker jag samtidigt som de sista stegen innan bostadsbolagets port. Nu eller aldrig, ett hem som varit mitt de senaste tre åren, där hopp och framtidsplaner präglat de mest dunkla och sömnlösa nätterna.


Nu är det dags.

Att förgylla vyerna med ovärderliga, extraordinära och exemplariska stunder i en ny stad. Tillsammans med nya krafter, omringad av tusentals andra människor och i ett hav av möjligheter. Från landet till storstaden.


Tre flaskor vin på det.



Vet inte riktigt vad det är med mig, men när det står "utgår snart"
så kliar det inte bara i fingrarna, utan hela kroppen... haha

CELEBRATE GOOD TIMES COME ON!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0