Blogg listad på Bloggtoppen.se

Interiör & Mode - Våren 2012

Jag tror på rosa i år! Att färgen rosa på interiör och detaljer kommer infinna sig i lite hörn här och där. Varför inte köra på tillsammans med vitt som är så smalt och snyggt? Riktigt stilrent må jag säga. Vitt och rosa blir min trend för våren 2012, kanske till och med sommaren? Himmelsk blå låter även som en stekare (Turkos för det lite säkrare kortet?)

Är redan trött på ”färgklickarna” som sannerligen piggar upp en i vintermörkret då det bara är vitt och svart ute. Men när det väl börjar dyka upp små färgsprakande växter och djur utomhus så blir det nog ett smärre överflöd. Nej, färgexplosionen håller inte i sig!

Att välja kläder till våren är inte heller det lättaste, men att matcha lite från möbler till jackor kanske inte är en så dum ide när allting kommer kring? Vitt är stilrent och kommer förmodligen förgylla många hyllor och hästar i butikerna i vår.


 



 




Eller.. jag vet inte? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0